کاشی سنتی اصفهان

کاشی سنتی در اصفهان
خرید کاشی سنتی در اصفهان

کاشی و سرامیک ها از آن دسته متریال و مصالح ساختمانی هستند که کاربرد فراوانی در دکوراسیون داخلی دارند. کاشی های سنتی طرح های مختلفی دارند که چیدمان مناسب آن ها می تواند یک منظره را توصیف کند.استفاده از طرحای گل و مرغ، اسلینی ایرانی، تزئینی و قالیچه در هتل ها، رستوران ها، سفره خانه ها و حتی نمای منزل، می تواند جلوه بصری زیبایی را ایجاد کرده و افراد با حضور در چنین فضایی احساس لذت می کنند.

استفاده از کاشی های سنتی نیاز به رعایت نکاتی دارد که مهم ترین آن ها، طراحی صحیح و اصولی برای پیاده سازی کاشی است. چرا که عدم استفاده صحیح از رنگ و طرح های مناسب، در نما ناهمگونی ایجاد می کند.کلینیک ساختمانی جوانمردی، بزرگترین مرکز خرید کاشی و سرامیک در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

کلینیک ساختمانی جوانمردی

کلینیک ساختمانی جوانمردی ارائه دهنده انواع کاشی و سرامیک سنتی در اصفهان در اصفهان به بهترین قیمت در تنوع بالا برای خرید انواع کاشی سنتی در اصفهان با ما در تماس باشید.

09122994771

طرح کاشی سنتی اصفهان

کاشی هاس سنتی در اصفهان طرح های مختلفی دارند. که می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

ویژگی‌ های کاشی سنتی

کاشی های سنتی ویژگی های زیادی دارند. کاشی های سنتی در اصفهان قدمت چندین ساله دارند در وبسایت isfahaninfo می توانید راجع به تاریخچه این کاشی ها مطالعه کنید. برترین ویژگی های این مدل کاشی ها عبارتند از:

زیبایی

کاشی های سنتی از دیرباز، با نقوش و طراح های خاص و دلربای خود زینت بخش همه معماری ها و ساختمان ها بوده اند و این امر سبب شده تا جذابیت بسیار بالا در ساختمان های مزین شده به این کاشی ها شده است. به مرور اقسام و انواع طرح های زیبا به کاشی های سنتی اضافه شود و همین امر باعث شده تا کاربرد آن ها افزایش پیدا کند. ایجاد تناسب و هماهنگی و رنگ آمیزی مناسب در نمای ساختمان، از ویژگی های کاشی های سنتی است. برای اطلاع از قیمت خرید کاشی سنتی ایرانی اصفهان از فروشگاه کاشی و سرامیک در اصفهان، می بایست ابعاد خانه به طور دقیق محاسبه شود. برای استعلام قیمت با کلینیک ساختمانی جوانمردی؛ مرکز خرید کاشی و سرامیک در اصفهان تماس بگیرید.

استعلام قیمت

رنگ و تنوع کاشی های سنتی

کاشی های سنتی انواع مختلفی دارند. ضروری است بدانید که این محصولات رنگ ها و تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و به کاشی های هفت رنگ معروف اند. این کاشی های دارای رنگ های سفید، لاجوردی، حنایی، فیروزه ای، زرد، قرمز و سیاه هستند. به علاوه؛ برخی از مدل های آن ها دارای رنگ های پرتقالی؛ تغاری، سفید، فیروزه ای، لاجوردی و آبی هستند که به کاشی های سنتی معرق معروف اند.

مقاومت کاشی‌ های سنتی

کاشی های سنتی به دلیل جنس و پخت مناسبی که دارند در مقابل عوامل مختلف مثل تیشه، سوهان و کاشی تراشی، مقاومت بالایی داشته اما در برابر یخبندان و سرما دوامشان پایین تر بوده و هنگام یخبندان، پوست لعاب کاشی از بین می رود.

تطبیق پذیری

از دیگر ویژگی های کاشی ها سنتی، تطبیق پذیری با اکثر بناها، ساختمان ها و محیط ها است. انعطاف پذیری و زیبایی طراحی این کاشی ها باعث شده تا از آن در اقصی نقاط جهان استفاده شود. کاشی سنتی از سنگ فرش ها گرفته تا ابنیه، مساجد و بناهای تاریخی قابل استفاده هستند.

انواع کاشی سنتی

کاشی زرفام، کاشی معرق، کاشی هفت رنگ، کاشی معقلی، کاشی مشبک، کاشی زیر رنگی از انواع کاشی های سنتی موجود در کلینیک ساختمانی جوانمردی هستند که هرکدام ویژگی های متفاوتی دارند. مهم تر از طرح کاشی، نصب کاشی های سنتی است. نصب کاشی های سنتی یک کار بسیار هنرمندانه، حرفه ای و در عین حال فنی است و لازم است تا توسط افراد صاحب تجربه و حرفه ای انجام شود؛ چرا که بزرگترین بخش زیبایی این کاشی ها به طرح و نحوه نصب آن ها مربوط است و لبه های تراز و جفت؛ درزهای یکسان و تمیز، می تواند طرح کاشی ها را زیبا و چشم نواز کند.

خرید کاشی سنتی در اصفهان

امروزه بنای ظاهری ساختمان ها، از مهم ترین ابعاد زیبایی به شمار می آید و یکی از روش های زیبا سازی، کاشی کاری و استفاده از کاشی های سنتی است. اصلی ترین دغدغه استفاده کنندگان کاشی های سنتی، پیدا کردن منبعی مطمئن برای خرید کاشی های سنتی است. کلینیک ساختمانی جوانمردی،با برخورداری از تنوعی بی نظیر در زمینه عرضه انواع کاشی و انواع سرامیک ، فروش کاشی و سنتی در اصفهان را به صورت اینترنتی و حضوری، برای شما فراهم کرده و با این کار، گامی بزرگ در راستای تحقق هدف زیبا سازی بناهای ایرانی برداشته است.شما میتوانید از طریق دکمه زیر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *