معرفی بهترین برند سرامیک

بهترین برند های کاشی و سرامیک

ده برند برتر کاشی و سرامیک در ایران

امروزه در صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک به عنوان اصلی ترین پوشش داخلی و خارجی بنا شناخته می شود و نقش بسیار مهمی در مقاوم سازی سطوح مختلف بنا، به ویژه کف ساختمان دارد.
قبل از آشنایی با برترین برند های کاشی و سرامیک در ایران؛ با نگاهی به تاریخچه کاشی و سرامیک در جهان؛ متوجه خواهیم شد که ایران همواره یکی از مطرح ترین کشورها در زمینه تولید کاشی و سرامیک بوده است. امروزه؛ ایران جزو پنج کشور برتر تولید کننده کاشی و سرامیک است و در رده هفتم صادرات این محصولات در جهان قرار دارد.
در حال حاضر بیش از ۱۵۰ کارخانه تولید کاشی و سرامیک در کشور در حال فعالیت اند که سالانه حدود ۴۵۰ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید کرده که نیمی از آن صادر می شوند.
هر کدام از این کارخانجات، نقش مهمی را در تولید برندهای مختلف سرامیک و کاشی، ایفا می کنند. کلینیک ساختمانی جوانمردی، بزرگترین مرکز خرید کاشی و سرامیک در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. در ادامه به معرفی ده برند برتر کاشی و سرامیک در ایران پرداخته ایم.

کلینیک ساختمانی جوانمردی

کلینیک ساختمانی جوانمردی عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک از برترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران

مشاهده محصولات

کاشی تبریز

یکی از بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران، کاشی تبریز است. این برند، فعالیت خود را با تولید کاشی و سرامیک کف آغاز کرد.
و در حال حاضر علاوه بر کاشی کف، در زمینه تولیدات کاشی و سرامیک دیوار نیز به عنوان برترین تولیدکنندگان ایرانی این متریال شناخته می شود که علاوه بر تامین نیاز های داخلی، محصولات درجه یک خود را نیز صادر می کند. کاشی تبریز؛ امروزه یکی از پرمخاطب ترین برندهای روز در بازار است.

کاشی مهسرام

از دیگر برندهای معتبر و برتر کاشی و سرامیک در ایران، می توان کاشی مهسرام را نام برد. این برند فعالیت خود را زیر نظر شرکت کاشی الماس کویر یزد آغاز و سپس با نام تجاری مهسرام به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه داد.
محصولات تولیدی این برند شامل انواع کاشی های گرانیتی از جمله سرامیک سلوبل سالت، سرامیک وین، سرامیک فلفل نمکی و… می باشد که با بهره گیری از کادری مجرب و بروز ترین دستگاه های جهان، محصولاتی با بهترین کیفیت و طرح را به بازار عرضه کرده است.

کاشی پارس

یکی دیگر از نام های آشنا در حوزه تولید کاشی و سرامیک، کاشی پارس است. که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده و امروزه یکی از شناخته ترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران است.
کاشی پارس تولید کننده انواع پوشش های سرامیکی و پرسلانی لعاب دار در ایران به شمار می رود. در حال حاضر، این شرکت؛ نوآوری، کیفیت، تجربه و خدمت را بکار گرفته و انواع کاشی و سرامیک را در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلف، مناسب برای سطوح مختلف را به مشتریان خود عرضه می کند.

کاشی مرجان

از دیگر برندهای پرفروش ایرانی؛ محصولات شرکت کاشی و سرامیک مرجان است که در حال حاضر به عنوان یک واحد مستقل در تولید انواع کاشی های پرسلانی لعاب دار، کاشی نما، کاشی های ضد اسید و سرامیک ویژه پارکینگ شناخته می شود.
کاشی مرجان با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین صنعت کاشی و سرامیک و به روز ترین ماشین آلات خط تولید، در این عرصه فعالیت می کند.
کاشی مرجان؛ از اولین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ضد اسید صنعتی، کاشی نما مجهز به حفره های نصب اسکوپ و کاشی اسلیم در ایران و از صادرکنندگان نمونه این محصولات می باشد.

کاشی تکسرام

از دیگر برندهای شناخته شده در صنعت کاشی و سرامیک ایران، کاشی تکسرام است که از معروف ترین نام های کاشی و سرامیک ایران می باشد که جایگاه بسیار خوبی را در بازار کاشی جهانی از آن خود کرده است.
این مجموعه در زمینه تولید انواع کاشی های پرسلانی و کاشی های گرانیتی در طرح ها و رنگ های متنوع فعالیت می کند و تا کنون استانداردهای بسیاری را برای تولیدات خود کسب کرده است.
کاشی تکسرام با بکارگیری آخرین فناوری روز صنعت سرامیک جهان، محصولات خود را در رنگ، طرح و ابعاد متنوع با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، بالاترین کیفیت تولید و با ضخامت بالا برای مصارف خاص تولید و عرضه می کند.

کاشی سعدی

قدیمی ترین نام آشنا در صنعت کاشی و سرامیک در ایران، کاشی سعدی است. کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی بیش از ۵۰ سال سابقه کار داشته و در واقع بخشی از میراث صنعت کاشی و سرامیک است.
این مجموعه از برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک کف و دیوار در ایران شناخته می شود. کاشی سعدی با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از صنعت روز جهان کاشی توانسته است در چاپ طرح‌های جدید با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال HD بر روی کاشی و سرامیک موفق عمل کرده و نام خود را به عنوان یکی از کارخانجات توسعه یافته در این زمینه ثبت کندخرید کاشی سعدی | کلینیک ساختمانی جوانمردی

کاشی الوند

از دیگر برندهای برتر کاشی و سرامیک در ایران، کاشی الوند است که بیشتر از ۲۰ سال در این صنعت سابقه فعالیت دارد. این شرکت، با بهره گیری از به روز ترین ماشین آلات صنعت تولید کاشی و سرامیک در جهان؛ تولید انواع کاشی های کف و دیوار را به بازارهای ایران و جهان معرفی کرده است. انواع کاشی و سرامیک الوند در طرح ها و سایز بندی بسیار متنوع تولید و عرضه می شوند.

کاشی سمنان

کاشی سمنان یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید کاشی کف، کاشی دیوار و سرامیک پخت سوم است که جایگاه مناسبی را در بازار کاشی و سرامیک ایران کسب کرده است. این شرکت جزو اولین شرکت هایی است که در ایران از تکنولوژی چاپ دیجیتال استفاده کرده است. این مجموعه با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ایرانی و تهیه لعاب و رنگ از شرکت های Vidres اسپانیا و Colorobbia ایتالیا همواره در لیست برترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران قرار دارد.

کاشی و سرامیک البرز

مجموعه کاشی و سرامیک البرز یکی از برندهای معتبر تجاری است که در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک لوکس برای انواع محیط های داخلی و خارجی فضای ساختمان می باشد. کاشی البرز انواع موازییک های لعابدار براق، مات و ضد اسید با اشکال مستطیل و مربع را تولید کرده می توانند برای نقاط مختلف ساختمان بکار گرفته شوند.
این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات صنعتی و تکنولوژی روز اروپا، محصولاتی را تولید کرده که در برابر اسیدها، یخ زدگی، سایش و شوک های حرارتی مقاومت بالایی دارند. در حال حاضر؛ البرز با تنوع بالا و تولید در حجم زیاد محصولات خود را به کشورهای مختلف جهان صادر می کند.

صنعت کاشی و سرامیک ایران

اکثر ما زمانی که قصد خرید کاشی و سرامیک به ویژه سرامیک کف را داریم، بهترین مارک و برند کاشی و سرامیک را جستجو می کنیم. همانطور که پیش تر هم اشاره شد، در ایران، برندهای معتبر کاشی و سرامیک وجود دارند که به لحاظ تنوع و کیفیت محصولات تولیدی؛ در رتبه های برتر قرار دارند.
به طور کلی؛ عوامل متعددی همچون قیمت پایین انرژی، ذخایر متعدد معادن، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و… سبب افزایش تولیدات در داخل کشور شده و از همین رو ایران به یکی از بزرگترین کشورهای منطقه خاورمیانه در زمینه تولید کاشی و سرامیک تبدیل شده است.
برای خرید انواع کاشی و سرامیک با بهترین قیمت و کیفیت از برترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران، می توانید به کلینیک ساختمانی جوانمردی مراجعه کنید.

خرید از برترین برندهای کاشی و سرامیک در اصفهان

برای مشاوره خرید و استعلام قیمت انواع کاشی و سرامیک در اصفهان با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *